П`ятниця, 29.03.2024, 04:08Вітаю Вас Гість | RSS
Великобугаївська ЗОШ І-ІІ ступенів
Меню сайту
Годинник
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проекти самоврядування


Проект "Об’єднаймо школи

e-mailАктуальність проекту. Одною з проблем учнів сучасних шкіл, те що кожна з них у своїй діяльності в більшості, як говориться вариться у своєму горщику. Розвиток форм та методів їхньої діяльності дуже повільно розвивається. Відповідно до цього іноді виникає й інша проблема при проведенні міських чи районних заходів. Членами нашої комісії було помічено, що часто виникає певна ворожнеча між учнями шкіл переможців одних шкіл та інших шкіл, які не зайняли призового місця.

Отже для того щоб підвищити рівень згуртованості між учнями та вчителями різних шкіл, а також з метою обміну досвідом, комісія партнерства та міжнародних відносин пропонує вам проект «Об’єднаймо школи». Адже дружність, взаємодопомога, розуміння допоможуть учням, педагогам, порозумітися, підтримувати один одного та стати дружніми та об’єднатися для реалізації спільної мети – розвиток учнівського самоврядування, формування активної громадської позиції, підвищення рівня згуртованості між учнями шкіл, а також для впровадження цікавих проектів.

Мета: сприяти розвитку партнерських стосунків між школами, обміну між ними досвідом, для досягнення спільних цілей.

 Завдання:

-         ознайомити учнів усіх шкіл із сайтом ОРДК та групою у соціальній мережі «Вконтакте», де можна обмінюватись ідеями та думками щодо організації спільного дозвілля;

-         провести тренінги серед учнів шкіл по конфліктології та налагодженні партнерських відносин;

-         провести опитування або анкетування щодо низького рівня згуртованості між учнями шкіл;

-         провести рольову гру «Обмін учнями».

 Терміни проведення: протягом 2014-2015 н.р.

Етапи реалізації

І етап (вересень-жовтень 2014):

  • провести анкетування або опитування щодо низького рівня згуртованості між учнями шкіл;
  • ознайомити учнів усіх шкіл із сайтом ОРДК та групою у соціальній мережі «Вконтакте», де можна обмінюватись ідеями та думками щодо організації спільного дозвілля;
  • підготувати та узгодити усі матеріали для проведення рольової гри «Обмін учнями» (листи, накази, сценарії тощо) з начальником відділу освіти та директорами шкіл. Мета рольової гри не тільки обмін учнями на день або кілька днів під час навчання, учні, які будуть делегатами у іншій школі повинні провести будь-який захід та згуртувати навколо нього якнайбільше учнів;
  • створити робочі групи (оргкомітет) для проведення тренінгів;
  • підготувати тренінги по конфліктології та налагодженні партнерських відносин.

 ІІ етап (жовтень 2014-квітень 2015):

  • проведення тренінгів по конфліктології та налагодженні партнерських відносин.
  • для проведення рольової гри «Обмін учнями»;
  • підтримувати систематичний обмін ідеями та думками на сайті ОРДК та у групі в соціальній мережі «Вконтакте» щодо організації спільного цікавого дозвілля у рамках реалізації рольової гри «Обмін учнями» (за бажаннями і позакінченні гри);
  • систематичне висвітлення проекту на сайті ОРДК та у групі в соціальній мережі «Вконтакте»;
  • підготовка до круглого столу між представниками усіх шкіл.

 ІІІ етап (квітень 2015):

  • проведення круглого столу між представниками усіх шкіл, під час якого учасники поділяться своїми враженнями про проект, а також можуть запропонувати заходи та проект для спільної реалізації;
  • підведення підсумків організаторами конкурсу.

 Можливі партнери:

  • відділи освіти;
  • директори шкіл;
  • батьки;
  • вчителі;
  • педагоги, особливо ті що працюють з органами учнівського самоврядування.

 Презентація результатів діяльності:

-         Сайт та група в соціальній мережі ВКонтатке обласної ради дітей Київщини;

-         Роздаткові буклети, листівки, плакати;

-         Публікації у газетах та журналах області, районів (міст), навчальних закладів.

Очікуваний результат:

-         підвищити рівень згуртованості між школами;

-         проведення спільних свят, цікавих заходів;

-         обмін досвідом між школами;

-         зменшити кількість конфліктниї ситуацій між учнями різних шкіл;

-         розвити навички співпрацювати з кожним.

"Проект "Вивчаємо та реалізуємо свої права та обов’язки e-mailДрукPDF

Актуальність проекту. На даному етапі формування громадянського суспільства в нашій державі на чільному місці знаходиться проблема виховання громадянина України, здатного жити в правовій державі.

Основою демократичного ладу в правовій державі є людина, для якої демократія є природним середовищем задоволення її особистих та суспільних запитів.

Сучасна демократія вимагає від особи не лише знання правових основ, законів та законодавчих норм, а й політичної активності, усвідомлення нею власної ролі і значення у житті суспільства та відповідальності за долю своєї держави.

Питання правової освіти та правового виховання учнів особливо актуальне у зв'язку з тим, що недавно прийнятий кримінально-процесуальний кодекс, який передбачає в нашій країні створення дитячих судів, що розглядатимуть справи неповнолітніх, яким виповнилося одинадцять років. Отже, є потреба серйозно зайнятись правовим вихованням як у старших так і у молодших класах школи.

Необхідність проблеми правового виховання школярів на сучасному етапі, крім цього, зумовлена наступними основними факторами:

по-перше, однією із сторін всебічного розвитку особистості є наявність у неї високої культури поведінки, адже не можна вважати фізично здорову людину культурною, коли вона, маючи ґрунтовні знання, добре працюючи або навчаючись, порушує норми моралі чи законів;

по-друге, в Україні спостерігається тенденція зростання дитячої злочинності.

Тому здійснення правовиховної роботи з учнями є доцільним з перших днів перебування їх у школі.

 Мета: ознайомити дітей зі своїми правами, і не менш важливо їхобов’язками.

 Завдання:

  • організація роботи щодо вивчення дітьми Конвенції ООН про права дитини, відповідних законів України;
  • налагодження співпраці з державними органами, які опікуються захистом прав дітей;
  • організація роботи комісій з питань захисту прав дітей у навчальних закладах, районних, міських органах дитячого самоврядування;
  • створити дитячу громадську приймальню (хоча б на інтернет ресурсах);
  • поширення серед учнівської дітей та учнівської молоді інформації про роботу дитячої громадської приймальні;
  • формування вмінь використовувати отримані знання на практиці.

 Терміни проведення: вересень-грудень 2014 року. (передбачено, що дитяча громадська приймальня продовжує свою роботу після завершення проекту)

  Етапи реалізації

 І етап (вересень-початок жовтня 2014)

  • проведення опитування серед учнів 5 – 11 класів на тему: «Право в моєму житті»;
  • підготовка до проведення відео-уроків або театралізованих вистав для учнів 1-4 класів на тему: «Знай свої права та обов’язки змалку»;
  • підготовка до проведення відео-уроків, тренінгів тощо для учнів 5-11 класів на тему: «Як часто я порушую права інших», «Як часто я не виконую свої обов’язки»;
  • підготовка до проведення конкурсу малюнків «Якими я бачу свої права в майбутньому»;
  • підготовка до проведення для учнів старшої школи КВК на правову тематику;
  • збір даних для відкриття дитячої громадської приймальні (налагодження співпраці з спеціалістами, визначення відповідальних за контролювання роботи дитячої громадської приймальні);
  • підготовка до проведення квестів, брейн-рингів серед учнів 9-11 класів на тему «Я знаю свої права та обов’язки».

  ІІ етап (кінець жовтня-грудень 2014).

  • проведення відео-уроків або театралізованих вистав для учнів 1-4 класів на тему: «Знай свої права та обов’язки змалку»;
  • проведення відео-уроків, тренінгів тощо для учнів 5-11 класів на тему: «Як часто я порушую права інших», «Як часто я не виконую свої обов’язки»;
  • проведення конкурсу малюнків «Якими я бачу свої права в майбутньому»;
  • проведення для учнів старшої школи КВК на правову тематику;
  • проведення квестів, брейн-рингів серед учнів 9-11 класів на тему «Я знаю свої права та обов’язки»;
  • відкриття дитячої громадської приймальні та поширення інформації про її роботу;
  • підготовка до проведення круглого столу на тему: «Порушення прав людей. Можливі вирішення проблемних ситуацій», «Причини скоєння злочинів. Запобігання скоєнню злочинів. Можливі наслідки правопорушень» за участю учнів 10-11 класів, вчителів, психологів, соціальних педагогів, представників правоохоронних органів.

 ІІІ етап (грудень 2014)

  • проведення круглого столу на тему: «Порушення прав людей. Можливі вирішення проблемних ситуацій», «Причини скоєння злочинів. Запобігання скоєнню злочинів. Можливі наслідки правопорушень» за участю учнів 10-11 класів, вчителів, психологів, соціальних педагогів, представників правоохоронних органів.
  • висвітлення проекту в ЗМІ та на сайті обласної ради дітей Київщини;
  • підведення підсумків організаторами проекту.

 Налагодження партнерських відносин:

-         вчителі правознавства;

-         психологи;

-         соціальні педагоги;

-         представники правоохоронних органів;

-         соціальні служби;

-         правові громадські організації;

-         служби у справах неповнолітніх;

-         управління юстиції

-         тощо.

 Презентація результатів діяльності:

-         Сайт та група в соціальній мережі ВКонтатке обласної ради дітей Київщини;

-         Матеріали на веб-сайтах соціальних служб, правоохоронних органів, громадських організацій;

-         Роздаткові буклети, листівки, плакати;

-         Публікації у газетах та журналах області, районів (міст), навчальних закладів.

 Очікувані результати:

  • підвищити рівень обізнаності учнів про свої права та обов’язки;
  • навчити школярів не порушувати права інших;
  • розвивати роботу дитячої громадської приймальні;
  • сформування вміння використовувати отримані знання на практиці.

Проект "Ми за щасливе дитинство та відповідальне батьківство""

Актуальність проекту: на сьогоднішній день серед нас існують такі ситуації, наслідки яких можуть кардинально змінити життя кожної людини і, на жаль, в гіршу сторону, без його поліпшення. Зараз ми хочемо підняти не просте питання раннього материнства. Як показує практика, школи нажаль надають мало інформації щодо даної проблеми. Це лише на перший погляд дорослі питання, насправді, ця проблема поруч із нами.

Мета: допомогти підліткам уникнути необізнаності, безвідповідальності, помилок у спробі раннього статевого життя, ціною безтурботного щасливого дитинства.

Завдання:

-         Забезпечення широкого обговорення в молодіжних кругах проблеми раннього батьківства і пошук дієвих способів його запобіганню;

-         Збір різнобічної інформації щодо раннього батьківства та ВІЛ-інфекції;

-         Проведення масштабної акції «Збережи життя»;

-         Інформування жителів міста/області про результати проекту через засоби масової інформації;

-         Проведення соціологічного опитування жителів області, анкетування учнів загально навчальних закладів області до та після закінчення проекту.

 Терміни проведення: січень – червень 2015 року

 І етап (січень 2014 року)

  • проведення анкетування та соціологічне опитування;
  • домовленість про зустрічі з лікарями, представниками соціальних служб;
  • домовленість про зустрічі із людьми які опинилися ситуаціях на які зорієнтований проект (з допомогою лікарів, представників соціальних служб);
  • складання графіку вищезазначених зустрічей;
  • розроблення положень про конкурси на кращу брошуру та соціальне відео;
  • написання сценарію заключної районної, міської конференції, круглого столу тощо.

 ІІ етап (лютий - травень 2015 року)

  • проведення зустрічей з лікарями, представниками соціальних служб, із людьми які опинилися ситуаціях на які зорієнтований проект;
  • проведення конкурсу на кращу брошуру;
  • проведення конкурсу на кращу соціальну рекламу;
  • поширення кращий брошур та соціальних реклам по школах району, міста.

ІІІ етап (1 червня 2015 року)

  • підсумкове опитування;
  • проведення заключної районної, міської конференції, круглого столу тощо;
  • висвітлення проекту в ЗМІ та на сайті обласної ради дітей Київщини;
  • підведення підсумків організаторами проекту.

 Налагодження партнерських відносин:

-         Корпус миру;

-         Відділи преси та інформації обл-, міськ- та райдержадміністрації;

-         Лікарі: гінекологи, імунологи;

-         Громадські організації;

-         Управління охорони здоров’я обл-, міськ- та райдержадміністрації;

-         Управління у справах сім’ї обл-, міськ- та райдержадміністрації;

-         Теле-, радіокомпанії;

-         тощо.

 Презентація результатів діяльності:

-         Сайт та група в соціальній мережі ВКонтатке обласної ради дітей Київщини;

-         Матеріали на веб-сайтах лікарень, дитячих та молодіжних громадських організацій, органів місцевого та учнівського самоврядування;

-         Роздаткові буклети, листівки, плакати;

-         Публікації у газетах та журналах області, районів (міст), навчальних закладів.

 Очікуванні результати:

  • свідоме ставлення підлітків до раннього статевих відносин та проблеми раннього материнства;
  • зменшення кількості випадків ранніх статевих відносин та абортів.

Проект "Заочна подорож Київщиною"

Актуальність проекту. На сьогоднішній день не багато дітей мають можливість та час подорожувати та споглядати різні культурно-історичні пам’ятки, музеї, та просто гарні місцевості. Але кожен з них має право подорожувати. Даний проект зорієнтований на те щоб, кожен учень Київщини мав можливість заочно, у вигляді відео фільму відвідати та переглянути історичні пам’ятки та красу рідної області.

 Мета: розширити знання дітей про історію, географію, культуру різних регіонів Київщини, виховувати почуття гордості, поваги до славного минулого, прагнення прилучитися до культурної скарбниці українського народу.

 Завдання:

  • залучення дітей до фотографування та відеозйомки історичних місць, заповідників, красивих куточків свого району (міста);
  • розвиток уміння і навичок фотографування, відеозйомки, монтування слайд-шоу, відеосюжетів, відеофільмів, роботи з персональним комп’ютером, мультимедійними системами тощо;
  • навчання дітей-редакторів, журналістів з метою підготовки змісту, текстових матеріалів заочних подорожей;
  • підготовка екскурсоводів заочних подорожей тощо.

 Термін проведення: вересень 2014-січень 2015 н.р.

 Етапи реалізації

І етап (вересень 2014)

  • анкетування та опитування «Що найбільше мені сподобалося в подорожі»,«Чи хотів би я працювати у шкільному туристичному агентстві «Заочна подорож», «Які особливості твого району (міста) ти хотів би продемонструвати усій Україні» тощо.
  • створення фокус-групи;
  • підготовка майстер-класів з фото- та відео майстерності;
  • підготовка конкурс творчих робіт на тему заочної подорожі;
  • налагодження потрібних партнерських зв’язків.

 ІІ етап (жовтень 2014 – грудень 2014)

  • проведення конкурсу творчих робіт на тему заочної подорожі;
  • проведення майстер-класів з фото- та відео майстерності;
  • фотографування та зйомка матеріалів до відео-роліку;
  • проведення фотовиставок;
  • проведення конкурсів на краще знання рідного краю;
  • монтування відео-роліку (до 5 хв);
  • надсилання відео-роліку до КЗ КОР «Центру творчості дітей та юнацтва Київщини».

 ІІІ етап (січень 2015)

  • монтування загального фільму «Заочна подорож Київщиною»;
  • розповсюдження фільму «Заочна подорож Київщиною» по загальноосвітнім та позашкільним навчальним закладам області.

 Орієнтовні партнери проекту:

-         батьки;

-         вчителі історії та географії;

-         бібліотекарі;

-         працівники музеїв;

-         спеціалісти-фотографи;

-         фотостудії, що працюють на базі позашкільних навчальних закладів;

-         туристичні агентства тощо.

 Презентація результатів діяльності:

-         Сайт та група в соціальній мережі ВКонтатке обласної ради дітей Київщини;

-         Роздаткові буклети, листівки, плакати;

-         Публікації у газетах та журналах області, районів (міст), навчальних закладів.

 Очікувані результати:    

-       прищепити учням кожного району, міста Київщини любов до рідного краю;

-       кожен учень заочно відвідає різноманітні куточки нашого регіону, та продовжувати знайомити з ними наступне покоління.

Проект "Лідери з дитинства" 

Актуальність проекту. Кожна школа має свій учнівський актив, який переважно складається із старшокласників. Кожного року активісти шкіл випускаються, а нова зміна лідерів ще не знає з чого починати і як правильно діяти. Тому активна діяльність учнівських рад та парламентів призупиняється на декілька місяців, поки новий актив не набереться знань та досвіду. Щоб діяльність органів учнівського самоврядування була суцільним потоком розвитку, самовдосконалення та яскравого шкільного життя треба починати готувати лідерів ще з молодшої ланки. Адже якщо старшокласники передаватимуть поступово свій досвід учням молодшого та середнього шкільного віку, це дозволить залучити більшу кількість дітей до роботи в органах учнівського самоврядування, а також підвищить активність та результативність їх діяльності.

 Мета: спрямувати дії старшокласників на навчання та розвиток учнів молодшого та середнього шкільного віку; сприяти підготовці нової лідерської зміни; розвивати активність, відкритість дітей че­рез участь у виховних заходах, вчити їх співпрацюва­ти, спілкуватися, обмінюватися ідеями; сприяти особистісному розвитку школярів, формувати активну громадянську позицію, практич­ні уміння, навички; прищеплювати почуття любові, дружби; виховувати соціокультурну особистість.

  Завдання:

  • створювати інформаційний банк даних дитячих ігор та сценаріїв;
  • розвивати учнівське самоврядування серед учнів молодшої та середньої ланки;
  • формувати активну життєву пози­цію, розвивати пізнавальну активність, творчість, фізич­ні здібності учнів;
  • формувати у молодших школярів почуття відповідальності, навички роботи в команді.

 Термін проведення: вересня 2014-січня2015 н.р.

 Етапи реалізації

 І етап (1 вересня – 15 жовтня 2014 року)

  • створити робочу групу, у скаладі якої будуть учні старшого шкільного віку;
  • протягом місяця зібрати банк даних ігр (на згуртування, інтелектуальні, рольові тощо), сценаріїв, тернінгів, пісень для роботи з учнями молодшого та середнього шкільного віку;
  • створити список груп старшокласників, які будуть відповідати за визначені їм класи учнів молодшого та середнього шкільного віку;
  • провести навчальні тренінги по роботі з учнями молодшого та середнього шкільного віку;
  • кожен старшокласник складає спільно з класним керівником класу графік заходів (не тільки за календарними святами), а також визаначає або один день або щодня після певної переви буде проводити прогом року різноманітні ігри.

 ІІ етап (15 жовтня 2014 року – квітень 2015 року)

  • проведення заходів для учнів молодшого та середнього шкільного віку;

Орієнтовні заходи (сценарії додаються):

-       навчально-виховна гра «Веселий експрес»;

-       спортивна гра «Веселі старти»;

-       ярмарок «Осінь щедра, осінь мила...»;

-       конкурс малюнків на асфальті до Дня маши­нобудівника;

-       конкурс малюнків «Увага! Діти на дорозі!»;

-       інструкція-гра «Малечі про знайомі речі»;

-       свято осені;

-       тощо.

  • проведення ігор щодня або щотижня з учнями молодшого та середнього шкільного віку.

 ІІІ етап (травень 2015)

  • підведення підсумків між організаторами;
  • підведення підсумків між учасників.

 Налагодження партнерських відносин:

-       управління (відділ) освіти;

-       ЗМІ;

-       служба у справах дітей;

-       школи;

-       директори;

-       заступники директора з виховної роботи;

-     &nb

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода
Погода в Украине
Друзі сайту

Корисні посилання