2015- 2016 н.р. ІІІ етап. Практичне дослідження проблеми.
Завдання
Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання.
Розробка методичною радою рекомендацій щодо розвитку мотиваційної сфери учнів.
Організація взаємовідвідування уроків та виховних заходів.
Створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес.
Розробка алгоритмів, пам’яток, рекомендацій для учнів, щодо удосконалення навчальної діяльності на уроці.
Розробка алгоритмів, пам’яток, рекомендацій для педагогічних працівників щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес.
Трансформування інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду в практичну діяльність щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес.
Розвиток ініціативи і творчості кожного педагога на впровадження результатів наукових досліджень у практику своєї роботи.
№
п/п
Зміст роботи
Термін
виконання
Відповіда-льний
Примітки
1
Технології інтерактивного навчання як важлива умова успішного навчання учнів
Листопад
Методична рада
2
Педагогічні читання. «Сучасні педагогічні технології, їх актуальність в процесі підвищення навчальних досягнень учнів»
Жовтень
Директор школи. Бібліотекар
3
Проектні технології як важлива умова формування творчої особистості учня
Лютий
Методична рада
4
Лекторій для батьків. Здібності та роль батьків у їх розвитку
січень
Керівник динамічної гр.. кл. кер.
5
Обмін досвідом. Взаємовідвідування уроків.
Згідно плану МР
Керівники метод. підрозділів
6
Мотивація навчання, її різновиди види.
Лютий
Методична рада
7
Круглий стіл «Методи формування внутрішньої мотивації школярів»
Травень
Методичні підрозділи
8
Педагогічна рада. «Шляхи підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників на основі впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій»