№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконан
|
Відповіда-
льний
|
Примітки
|
1
|
Створення належних умов для самоосвіти педагогічних працівників
|
Постійно
|
Директор школи
|
|
2
|
Засідання методичної ради «Про організацію роботи над єдиною методичною проблемою»
|
Січень
|
Голова МР
|
|
3
|
Анкетування педагогічних працівників. Діагностика саморозвитку
|
Січень -березень
|
Метод. рада
|
|
4
|
Науково-методична підготовка до процесу дослідження рівня якості знань учнів
|
Квітень-травень
|
Методична рада, керівники груп
|
|
5
|
Дослідження стану навчально-виховного процесу
|
Протягом ІІ сем.
|
Методична рада
Керівники груп
|
|
6
|
Пошук передового педагогічного досвіду вчителів з даної проблеми
|
Січень-квітень
|
Керівники груп
|
|
7
|
Обговорення відповідних до методичної проблеми статей періодичної літератури
|
Січень-травень
|
Бібліотекар
|
|
8
|
Аналіз бази даних обдарованих дітей школи
|
Квітень –травень
|
Методична рада
|
|
9
|
Педагогічний лекторій: «Значення професійного зростання педагога на становлення творчої особистості учня»
|
Квітень
|
Голова МР
|
|
10
|
Педагогічні читання: «Шляхи розвитку творчості учнів у педагогічній спадщині»
|
Березень
|
Директор школи
|
|
11
|
Анкетування учнів школи ІІ ступеня. Ставлення до навчального процесу. Рівень мотивації
|
Лютий
|
Класні керівники
|
|
12
|
Випуск методичного бюлетеня «Методичні орієнтири» з метою інформування про роботу колективу над єдиною методичною проблемою
|
Протягом ІІ семестру
|
Методична рада
|
|