Завдання
- Аналіз результатів педагогічного процесу з метою виявлення загальних та окремих проблем методичної роботи.
- Дослідження реального рівня якості знань учнів .
- Дослідження причин низького рівня якості знань учнів.
- Поглиблення методологічно - теоретичної підготовки педагогічних працівників школи .
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконан |
Відповіда- льний |
Примітки |
1 |
Створення належних умов для самоосвіти педагогічних працівників |
Постійно |
Директор школи |
|
2 |
Засідання методичної ради «Про організацію роботи над єдиною методичною проблемою» |
Січень |
Голова МР |
|
3 |
Анкетування педагогічних працівників. Діагностика саморозвитку |
Січень -березень |
Метод. рада |
|
4 |
Науково-методична підготовка до процесу дослідження рівня якості знань учнів |
Квітень-травень |
Методична рада, керівники груп |
|
5 |
Дослідження стану навчально-виховного процесу |
Протягом ІІ сем. |
Методична рада Керівники груп |
|
6 |
Пошук передового педагогічного досвіду вчителів з даної проблеми |
Січень-квітень |
Керівники груп |
|
7 |
Обговорення відповідних до методичної проблеми статей періодичної літератури |
Січень-травень |
Бібліотекар |
|
8 |
Аналіз бази даних обдарованих дітей школи |
Квітень –травень |
Методична рада |
|
9 |
Педагогічний лекторій: «Значення професійного зростання педагога на становлення творчої особистості учня» |
Квітень |
Голова МР |
|
10 |
Педагогічні читання: «Шляхи розвитку творчості учнів у педагогічній спадщині» |
Березень |
Директор школи |
|
11 |
Анкетування учнів школи ІІ ступеня. Ставлення до навчального процесу. Рівень мотивації |
Лютий |
Класні керівники |
|
12 |
Випуск методичного бюлетеня «Методичні орієнтири» з метою інформування про роботу колективу над єдиною методичною проблемою |
Протягом ІІ семестру |
Методична рада |
|