№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання
|
Відповіда-
льний
|
Примітки
|
1.
|
Створення бази даних методичних матеріалів по вивченню даної проблеми
|
Вересень –жовтень
|
Бібліотекар
|
|
2
|
Педагогічний лекторій. «Формування батьками емоційно-позитивної мотивації у дитини до навчання»
|
Жовтень
|
Динамічна група класних керівників
|
|
3
|
Круглий стіл. Шляхи розвитку творчої особистості вчителя
|
Листопад
|
Методична рада
|
|
4
|
Педагогічна рада. Основні принципи та функції сприяння розвитку творчих здібностей учнів
|
Грудень
|
Директор школи
|
|
5
|
Диспут. Творчість, креативність чи стандартний підходи до проведення уроків
|
Листопад
|
Методична рада
|
|
6
|
Творчий учитель як фактор творчого потенціалу учнів.
|
Вересень
|
Творча гр.. учителів поч. шк..
|
|
7
|
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інтерактивних технологій навчання в умовах особистісно зорієнтованого уроку
|
Лютий
|
Методична рада
|
|
8
|
Круглий стіл. Представлення учителями власних підбірок теоретичного матеріалу з теми
|
Лютий
|
Методична рада
|
|
9
|
Формування творчого потенціалу учня
|
Січень
|
Творча гр.. учителіва поч. шк..
|
|
10
|
Лекторій для батьків. «Байдужість до навчання – проблема дитини чи дорослих?»
|
Січень
|
Голова динам. гр..класних керівників
|
|
11
|
Робота вчителя над шляхами підвищення рівня навчально-виховного процесу
|
Грудень
|
ШМО
|
|
12
|
Вплив психологічного стану учнів на рівень навчальних досягнень
|
Березень
|
Психолог ВО, ШМО
|
|
13
|
Обмін досвідом. Тижні педагогічної майстерності
|
Згідно прану МР
|
Підрозділи МР
|
|
14
|
Психологічні труднощі в навчанні дітей: типологія, причини та шляхи подолання.
|
Березень
|
Методична рада
|
|
15
|
Педагогічні читання. Модернізація форм, методів, прийомів навчання та виховання – шлях до оптимізація роботи учителя та учня.
|
Квітень
|
Директор школи. Бібліотекар
|
|
16
|
Моніторинг навчальних досягнень учнів
|
Травень
|
Методична рада
|
|