Завдання
- Спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації проблемного питання.
- Організація взаємовідвідувань уроків та виховних заходів.
- Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, існуючим передовим педагогічним досвідом з даної проблемної теми.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповіда- льний |
Примітки |
1. |
Створення бази даних методичних матеріалів по вивченню даної проблеми |
Вересень –жовтень |
Бібліотекар
|
|
2 |
Педагогічний лекторій. «Формування батьками емоційно-позитивної мотивації у дитини до навчання» |
Жовтень |
Динамічна група класних керівників |
|
3 |
Круглий стіл. Шляхи розвитку творчої особистості вчителя |
Листопад |
Методична рада |
|
4 |
Педагогічна рада. Основні принципи та функції сприяння розвитку творчих здібностей учнів |
Грудень |
Директор школи |
|
5 |
Диспут. Творчість, креативність чи стандартний підходи до проведення уроків |
Листопад |
Методична рада |
|
6 |
Творчий учитель як фактор творчого потенціалу учнів. |
Вересень |
Творча гр.. учителів поч. шк.. |
|
7 |
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інтерактивних технологій навчання в умовах особистісно зорієнтованого уроку |
Лютий |
Методична рада |
|
8 |
Круглий стіл. Представлення учителями власних підбірок теоретичного матеріалу з теми |
Лютий |
Методична рада |
|
9 |
Формування творчого потенціалу учня |
Січень |
Творча гр.. учителіва поч. шк.. |
|
10 |
Лекторій для батьків. «Байдужість до навчання – проблема дитини чи дорослих?» |
Січень |
Голова динам. гр..класних керівників |
|
11 |
Робота вчителя над шляхами підвищення рівня навчально-виховного процесу |
Грудень |
ШМО |
|
12 |
Вплив психологічного стану учнів на рівень навчальних досягнень |
Березень |
Психолог ВО, ШМО |
|
13 |
Обмін досвідом. Тижні педагогічної майстерності |
Згідно прану МР |
Підрозділи МР |
|
14 |
Психологічні труднощі в навчанні дітей: типологія, причини та шляхи подолання. |
Березень |
Методична рада |
|
15 |
Педагогічні читання. Модернізація форм, методів, прийомів навчання та виховання – шлях до оптимізація роботи учителя та учня. |
Квітень |
Директор школи. Бібліотекар |
|
16 |
Моніторинг навчальних досягнень учнів |
Травень |
Методична рада |
|